< Till bloggens startsida

Onsdag 25e Feb.

lugn dag idag, så skönt
var ledig från praktik
så jag har idag svettats på gymmet
å frotterat mig i min handduk efter att ha krålat 1000 meter i ett nästan tomt hagabad, heelt underbart! :D
å ensam i bubblet oxo..
guud va jag längtat efter lite lugn i simhallen..
borde verkligen plugga läkemedelsberäkningar..
men semestersvenskar är ju på på dumburken!
det är något jag inte kan missa! oooh nej, de skulle va hemskt
ungefär lika hemskt som och missa sveriges värsta bilförare eller melodifestivalen..if u get it
känner en stark lust att shoppa..tänkte dra till marieberg nån dag i helgen..de skulle va underbart å gå runt å shoppa..
speciellt när man precis har fått ca 2300 i csnbidrag :)
/ha en fin lillördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0