< Till bloggens startsida

Söndag

börja bra, sov länge :)
men som tidigare konstaterat, inte för länge..
så kolla lite på reprisen av Let's dance å frullade
sen kom läkemedelsberäkningsboken fram
Å jag läste ett helt kapitel!!
:O I know..fattar du nu att jag känner panik när jag börjar å plugga för en tenta, typ 4 veckor innan?!?!
orkar inte spy galla längre, känner att det finns andra saker å göra, men va fan gör man när de är ens liv? :///

Var kul igår på festen. Jag blev väl lite småfull kan väl säga.
Men mest trött...
kände att jag hängde på bordet sisådär 40% efter klockan 23 xD
soffan fick sej ett besök också av en sovande Camilla ^^,
men endast en stund..
Blev sämsta nypet igår också, har jag nämnt det? xD
Helen satte klädnypor på sej, å jag var blindad å skulle leta efter dom
kan väl säga att jag fick mej en gratistafs där i farten! haha xD xD
men förlora som sagt..fastna i brösthöjd xD *host - inte lebb!*
inget emot dem, men jag är inte lagd ditåt
rätt säker påt, circus 99,999% ^^,
Fick tacopaj OCH kladdkaka!!!!! MUMMA! :D
Å sen! Fick skjuts hem av Mickes kurre - MED en SUBARU IMPREZA!!!! :D:D
synd på att de va halkigt ute...fick iblann känna på axet, å luftfiltret hörde man :P
Är nog första å sista gången man sover i en Impreza xD

Såg på Melodifestivalens repris, Å kommer fram till att det bara blir knäppare å knäppare tävling, med "internationella juryn" and what-not...fy faan..Kom även fram till att jag OGILLAR (obs! inte hatar, som är ett fult ord, men lämpligt egentligen :/) Ugglas-käringen! Jäkla idiot som fastnat i 70-tals hippiestil, USCH, fy blää
Alcasar va lätt bäst, å Emilia kan inte sjunga energirika låtar(lugna verserna var grymma, men faller på sången i refrängerna :/), men jäkligt bra låt hade hon.

Ser på sportnytt..Örebro-Edsbyn i bandy..2-13 faaaan va illa! xD
/пока ('Hej då' på ryska - nej jag försöker inte lära mej språket, men jäkligt coolt språk :p)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0