< Till bloggens startsida

Igår, Fredag 23 Januari

Ja jag skriver idag, lördag då jag inte kunde igår.
Var leedig igår, sov länge, käka frulle å sen vid två åkte till haga å gymma å simma
gymma gjorde ja på ca 30 minuter, gick igenom mitt program min instruktör gjorde åt mej..ett bra program, tränar alla muskler på samma pass liksom..värmde upp med rodd i 6 minuter å sen sprang jag i 10 minuter utan att få claudicatio intermittens (för oinvigda: "fönstertittarsjukan" - dålig cirkulation i benen gör att man måste stanna upp för att få smärtan att släppa..drabbar bara äldre ;P )som jag brukar få efter 5 minuters springande...vicket var sant då jag gick i gymnasiet!! xD
sen efter gymmandet så simma jag ca 800 meter då Micke joinade mej i simhallen :D,
fortsatte till 1000 meter bröst, sen gjorde jag 300 meter krål, och sen ytterligare 200 meter eftersom han ville ja skulle de så han hade lite sällskap i simmandet..sååå jag simma alltså 1500 meter! betyder alltså, totalt för dagens träning, 2,5 poäng till mej!! micke fick 2 poäng dårå eftersom han oxo gymma fast på friskis innan han kom till haga..
men de kommer han nog inte fortsätta med..asså göra dubbla pass :p
så jag kommer varje gång få dubbelt med poäng när ja tränar..I can see den där 5kronan bli min...^^
sen blev de å åka hem för å slänga tvätt å träffa mor, å bror som oxo visa sej hos hos kommande med tvätt xD
käkdags- tacogratäng! 12 poäng av 10!! mumms..Micke ÄR en mästerkock! som om ja inte redan vsste det..hehe, men de är tur det för jag är en som bränner kastruller..
sen bar det av (en timma försenat...x) ) till Sebbe för å hänga med gänget hela kvällen.
Let's Dance och Carl-Jan ^^, sen lite Lords of dogtown..:/ å sen Guitar Hero World Tour! Jag körde sång för det mesta..men när Micke fick tag i micken...ja då lät det oxo kan man säga..han tog i så förbannat men inte en enda ton var nog rätt xD han får ta å lära sej av mästaren..aka mig! ;) Annars hade han mest trummorna, körde på easy men gick väl sådär i början..jag som gillar å spela trummor ville spela iblann...så de blev lite bråk, men han fick ge sej när han förstört låten tillräckligt många gånger xD. Jag däremot körde på medium å hard..å va såklart bättre än han på de dära :P

Ja ida har vi sovit till 13..men de har vi rätt till då vi träna så mycket igår..åsså äre juh lördag, en dag man SKA sova länge på..
ska väl käka frulle å sen schlappa framför teven tills vi måste dra till Linde. Ska till hänga/spelkväll me Mickes kompisar däruppe..Bara det att det A) är handboll ikväll - betyder att vi måååste se på det där, vad de än tycker! å B) de sägs bli värsta snöovädret idag..hoppas vi klarar oss..
Aja, tack å hej, leverpastej! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0