< Till bloggens startsida

Tisdag 27 Januari - igen

Japp senare på kvällen sitter ja å filosoferar framför datorn samtidigt som jag lyssnar på en ny Boyzone låt - Love You Anyway  xD [betyg 3 av 5]
Idag var vi till Biltema efter vår eftermiddaslur på en timma..köpte startkablar å bensindunk å lite annat oxo..så nu har ja sånt just in case - då jag såg hur det kan gå med bilar..aka Mickes bil xD
tog en sväng förbi statoil oxo när vi var på gång..så bilen, han fick sen en rengöring av fönstrena av Micke å en påfyllning av spolarvätska av mej så nu mår han bra igen :)
sen vare handboll..hm :/ vicken tur vi hade som vann...för bra var vi inte..men Dodde (Doder) är coool, å Larholm är grym som spelar med en stukad fot..
Jag laga mat idag! Korv Stroganoff (namnet kommer från en tysk general..ehum, fråga mej inte hur jag vet det..^^) lagade jag, blev mycket gott förvånansvärt nog (gjorde lite som mamma gört :P) - jag kan oxo om man vill sej bara..^^,
Sen diskade jag! ojoj..Micke fick en heldag utan å göra någe..
men imorn får han görat ;)
ska väl träna imorn oxo
men först gå på seminarie där jag ska stå inför 90+ pers å snacka om diabetes..:/ brr...inget jag vill göra!
sen ska de bli å gå på det årliga Hindersmässan i Örebro! Marknad, marknad, marknad :D
...eeefter det blire träning! passar bra då jag kommer efter 'slutat-jobbat-å-ska-ta-å-träna-lite' gänget..
nä jag tänkte gå till sängs nu..kanske också glo på en komedirulle: Disaster Movie..såg lite av den i lördas, verka rolig
borsta tänderna gjorde ja halv nio(!) hehe, ja trött är jag :/
/Följ i mina spår, jag är juh bäst! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0