< Till bloggens startsida

Torsdag 22 Januari

Vakna i tid för en gångs skull..men kom lite försent istället, jäkla trafikljus som ger mej rött i varje korsning :/
tur var väl då att de andra var sena så jag var först på plats när vi skulle skriva om insulinkoma till seminariet..
blev färdigt å åkte tebax å käka..
M. har blivit av me sin räcercykel..:(
så han fick gå till gymmet ^^
gick till föreläsning på sjuhuset igen..
å köpte en macka för 26(!!!) spänn..
sen jag tog jag ledigt å sov framför teven en stund
handbollen är på nu, men vi har förlorat..2 min kvar å ställning 28-25 till kroaterna :'(
fattar man väl när Arrenius är skit..:/
får sovmorron nu i fyra dar..YES! ska bli gööött..fasiken va trött man är
träningsvärk har jag haft i armarna idag..de är gött å ha det igen!
ska träna imorn, å simma..så blir två poäng till mej :p
ja nu va matchen slut å vi förlora som väntat
ska lägga mej i soffan igen nu när skitmatchen är slut
hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0