< Till bloggens startsida

Fredag 17e Juli

usch vad tden går fort..
Igår torsdag jobbade jag dag..trött som jag var sov jag kanske 2 timmar, käka å gick en kort, kort promenad till E som hade kaffebjudning(själv fick jag saft :D ). Satt å konverserade om ditt å datt..
Tiden rann iväg å helt plötsligt var M å jag tvungna å dra till biografen..
För att se Harry Potter - Halvblodsprinsen så klart!! :D
Men fy 17! Har ALDRIG vart med om någon liknande värme! Vissa höll på å dog, andra svimmade, själv satt jag å flåsa, svetten rann nerför nacke, rygg å svank...endast för att de hade haft elavbrott och fläktarna hade stått stilla...!Fy faaa-an för det! VIssa stunder var jag till och med illamående pga av kvävningskänsla som jag får när det är för varmt..(som jag beskrivit i ett tidigare inlägg om bastu-besök)..och tro mej! det var kokhett som i en bastu!! Vilket djävulskap! :/


[Betyg:3,5 av 5] - Endast för att det inte hände riktiga "action" grejjer förns sista halvtimmen och att det hände grejjer som var lite oförklarliga (typ inledningen..?vad skulle det visa liksom? :S) Men ändå får den rätt bra betyg - det är juh ändå Harry Potter! ;)

Har haft nackspärr nu i ett par dagar..Så bra var dem 2000 metrarna krål (med nackvrid för andning..)i bassängen..xD Fast det började inte kännas förns jag spela volleyboll i hästhagen. Går liksom inte att lyfta på huvudet, se bollen å smascha till den..^^,
Men kul vare :)
Sen en tur till Pizzeria Parken å käka en hamburgertallrik..just fan, är juh skyldig S...(55+17=)72 spänn för det! Påminn mej om det! :)
..För att sen dra tillbaka å spela ända tills klockan var 10 på kvällen :P

Idag har man jobbat häcken av sej igen..för att fortsätta göra det i fem raka dagar till...(!) Kul? Hah, think again :'(
Men fina pengar nu över helgen :P Synd bara att det skulle bli 27 grader och sol imorn :/ Hade velat bada å gö nått kul istället för å jobba extra när det är sol..
Menmen de är nog lätt jobb i helgen..ska juh va på lätta sidan med urolog/handkirurg sidan i helgen ^^,
Nä hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0