< Till bloggens startsida

Leeedig imorn! ehum..Onsdag 8e Juli..;)

Jobbat ihjäl mej dessa två dagar..
Så hårt har jag jobbat att jag har glömt mina matlådor varje gång..:/
Å imorn är jag ledig..hoppas jag hittart i övermorrn..

Mor å far är uppe i Sälen..önskar jag var ledig å också kunde dra dit en vecka..
Fiska, grilla, tända brasa varje kväll..kolla på Allsången å Morden i Midsomer med mor min.
Fina tider var det..Känner mej vemodig. Samtidigt som man vill klippa navelsträngen för gott så vill man ändå ha de dära stunderna med ´na. "Som på de gamla goda tiderna, bara hon å jag.." ;)
Vem vattnar blommorna å tar in posten när dem är borta då? JO jag såklart..förrut hare vart bror min :/ hoppas man får en liten slant av farsan min..^^ - typ den enda anledningen till att jag gört ;) haha

Ikväll hade jag velat gå på after work på frimis eller strumpis..men har inte lyckats få med mej nån, ty alla jobbar imorn(förutom jag) :(.

Min favoritlåt(ar) just nu: "River flows in You" av Yiruma..underbar pianolåt! Vänta bara! jag ska lära mej den sången..
Likaså låten "Bella´s Lullaby" från filmen Twilight. Skiiiitfin låt! verkar enkel så den ska jag också lära mej hade jag tänkt..men vet bara inte när jag ska lära mej. Måste dock göra det innan mitt intresse för låtarna har runnit ut i sanden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0