< Till bloggens startsida

Onsdag 22a Juli

möhö..:'( Lönen kommer juh inte förns på fredag..
Men jag vet redan nu vad den kommer att vara på :P
Ska vi säga 13 000 plus? haha yes! gött gött i gött gött!
så fort man vet hur mycket man har(kommer få iofs) så vill man börja spendera..redan ikväll faktiskt
Helt spontan som jag är ibland så ska jag å M käka på JinJin. Okey, de var hans idé att käka där, jag kom med förslaget att köpa mat därifrån först(ja, okey då han gav mej idén typ igår)..men de går väl lika bra det? :P
Bara det att jag är så förbannat aphungrig..!
kan käka upp mina strumpor jag haft på mej hela dagen å gått runt å jobbat i..Å de luktar illa kan jag få be att få tala om! haha xD Så hungrig är jag..^^
Shitshitshit..
menmen..får väl stå ut..för gott lär det bli :) Asiatisk mat när den är som bäst..och dessutom är den bara lite drygt 60 meter härifrån! :D
Yes! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0