< Till bloggens startsida

Tisdag 21a Juli

Jobbade helgen...var lite blandat upp- och ner vad gäller lugnheten på jobbet..
Meen mkt lugnare än måndagen iaf..! jisses..Fy fan vilket arbetspass..
Det var huuur mkt som helst..Gick därifrån en kvart över arbetstid..bra för flexen men ändå.
Usch, nä de var inget roligt arbetspass direkt..
Desto bättre idag :) hade typ bara 3 patienter..göött :P
Var så lugnt å skönt..gick hem tjugo minuter innan fyra..
Flexen är det lugnt med..har typ 2 timmar å 49 minuter i plus :D
Men det är ifall jag skulle behöva flexa ut på måndag klockan 12 för att dra iväg å åka till Stockholm för å hoppa på en båt till Mariehamn..Det är dags för...FÄRJAN!! haha..*nynnar på introlåten till teveprogrammet Färjan med allas vår Håkan! :P*
Haha..ska juh åka Cinderellabåten på måndag..kommer väl hem tisdag..å sen jobba kväll på onsdag. :/
Det är något man gör iaf under sommarn..^^

Åååååh i övermorgon kommer den efterlängtade LÖNEN!!! GAH! Haha..fy faaan vad jag är bankrupt!
Ska betala bildelarna..ca 1000spänn(med rabatt..! oerhört tacksam fört..)..för bilen är juh lagad! Bara å byta positionslampa fram å sen äre klart! Allt tack vare M's familj som kunde laga grejjerna..å för det lite taxfree öl ^^,
Nä på båten så blire iaf lite shoppingspreeee! :P
Kanske hittar mej en taxfree kamera? finns sånt på kryssningsbåten undrar jag?
Äsch, annars åker jag till NetonNet å köper mej en digitalkamera innan resan så jag kan dokumentera den oxo ;)

Nä nu får de vara nog, Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0