< Till bloggens startsida

Lördag 6e Juni

Nationaldagen..
Firas med fotboll och kalas hos bror som fyller 37 år i år..(!)
Fotbollen...ja den har vi nog redan förlorat efter Kim Källströms miss på straffen. Inte vicken straff som helst, utan den enklaste straffen nånsin då målisen slängde iväg sig innan han ens träffat bollen..Kim är juh sjukt dålig, han borde man skicka ut direkt för fasiken! Å Zlatan? ja han kommer inte göra mål för de finns ingen som kan leverera de bollar han behöver för att kunna göra mål. Helt enkelt så att alla spelare
i svenska laget, förutom Zlatan, är suuperdåliga!!

Igår blev det som sagt fest. Jag tror jag fick vuxenpoäng eftersom jag hade köpt en flaska vin till förfesten :P
Å på bolaget fick jag en pillerburk med tutti frutti smak för att jag visa legget innan hon i kassan han fråga ;P
Sen blev de middag på Al Forno hette det, restaurangen vid shanghai. Jättegoda kycklingspett åt jag, medan de andra tog pizzor..Inget för mej kände jag som äter pizza typ en gång i veckan iaf :P
ojoj..nu äre dags för fika..Tjenixen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0