< Till bloggens startsida

laat fredag...

för lat..
får ångest
fick ännu en uppgift som ska göras idag, akutsjukvårdsexaminaion..
bläää
tycker inte om att skriva saker, och definitivt inte om att redovisa mitt arbete på ett seminarie där man ska bedömas :/
ush för det
och usch för snön som aldrig verkar vilja sluta komma..
vill juh inte cykla med min nya cykel pga det..
å träna har inte blivit av denna vecka..fasen oxo..
trött på all skiit
å plugga på LMhantering är juh dötråkigt..
samma sak med KTC sjukdomarna...
å medicinuppgiften
å smärtuppgiften..
and the list goes on and on..
bajs på allt säger jag!
Ryck upp dej säger en annan del av mej..
"det är inte så jävla svårt, bara ta tag i det"
hmpf..!
det är nått kroniskt, patologiskt sjukt med mej säger jag bara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0