< Till bloggens startsida

lördag 28e mars

Trodde jag vakna till en söndag..
Ingen trevlig känsla..
Dock kunde jag inte sova längre än till klockan halv tio
Det måste vara någe fel på mej eftersom jag kunde sova till kl 13 helt utan problem innan denna termin började..:/
Något har jag utfört idag iaf;
fått ut den förhistoriska datorn ur mitt rum! fick nog av att se den bara, vet knappt hur jag orkat med den så länge.
Den skulle juh ut när vi flytta hit till björkhaga för ett år sen snart.
så ut åkte den..för å hamna tvärsöver hallen hos fars soptipp - den mannen samlar på allt som har en minsta gnutta liv kvar..x)
åsså har jag satt in och ordnat alla papper från plugget i ett par pärmar.
Mycket överskådligt och snyggt.
Har juh annars legat fritt i min garderob bara.
Kollat på film också - Wild Child; betyg: 2 av 5.
Funktionsduglig som matinéfilm och som lättsam, kräver-ingen-hjärnverksamhet film.
Lättar för stunden på mina axlars bekymmer iaf..

Earth Hour vare ikväll, alla lampor släkta!
Jag höll det. Bara det att teven(
kan juh inte missa Robinson..viktigt, viktigt!), datorn, modemet, routern var på och min mobil laddades...
...Och att jag gick på toa så jag var tvungen å tända lampan. Ja, inte satan tänkte jag kissa i ett mörkt badrum heller! Tänka sej vad mycket troll som finns under badkaret.. xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0