< Till bloggens startsida

Måndag 9e Mars

kan börja med söndagen...
sov ett tag tills jag fick myror i bena
satte upp ikea klistermärken på min fula garderob som står mitt i rummet
blev rätt bra, är nöjd med det..
(se bild på min bilddagbok hur det blev)
nu är det bara resten i rummet som ska fixas..
3 hyllor och nåra tavlor som ska upp, och flyttlådor ut, gammal dator ut åsså..
hah, kommer inte bli gjort..kanske under sommaren xD

kolla på film - Sweet Home Alabama. Underbar matinéfilm :P
såg sen på reprisen av Sveriges värsta förare såklart :P aproligt när de ska göra alla grejjer..
pluggat lite också
sen badat i jacuzzin ( xD )med badskum å ljus..mysigt värre
blev dygntrött av det..för varmt vatten antagligen. somna som en stock i sängen helt näck ^^,

Måndag
Börjar bra, skriver en uppgift som skulle in senast klockan 9 morse. Åker med bil å lämnar den på sjukhuset med 1 minuts marginal xD gick juh bra, AKAn hade juh inte vart där än ^^
sen prata med avdelningschefen där jag praktiserar om sommarvikariat.
skulle kanske ordnas sa hon fast på annan avdelning eftersom de stänger :P
skulle bara lämna en liten kort beskrivning av mej..har redan gjort den nu och skrivit ut :P
ska praoa kvällspass ikväll
men innan tänkte jag träna lite.
blir nog grymt trött ikväll..
åsså ska man upp imorn bitti kl 5 för å jobba dagtur..mah
det får gå, lär juh somna som en stock ikväll så..^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0