< Till bloggens startsida

Onsdag 11e Mars

Dagen börjar inge bra alls
diskar, kollar på teve, äter frukost - så långt allt väl.
sen ska åka iväg å simma tänkte jag mej runt lunch hära
ska starta bilen..händer inte.
den vill inte starta!
snacka om att jag blir sur..
öppnar huven kollar motoroljan, helt okey, kollar tändstiften, okey tror jag
saknas lite varstans
men fattar inte..är det batteriet??
det vill liksom komma igång, startmotorn funkar men får inget svar av motorn. så antagligen slut på batteriet..
så antagligen äre nå fel på motorn, eller bensinpumpen elr batteriet elr nå.
bensin har jag, så de ska inte va de iaf..
fy fan va jobbigt
satans biljävel
ringer hem till far, får inget svar som vanligt,
ringer mor hon svarar men kan såklart inte göra någe
så då vare bara å traska hemmåt igen
Bara det att bilen måste flyttas ikväll för det är datumparkering där den står nu..inatt mellan 0-6 får man inte stå där
och problemet är att ingen jag kan kalla in har en dragkrok :( så de är om det går med farsans starthjälp..fast de är bara ifall batteriet som krånglar.
bah!
typiskt också!

Igår (Tisdag):

Praktik på dagen. Studiebesök på dialysen på USÖ i två timmar - rena sömnpillret ska jag säga!
sen lunch å dokumentation, sen omvårdnadsdokumentations-seminarium med AKAn som håller låda
det roligaste var när han var tvungen å gå ut för å ringa å vi fick diskutera för oss själva - då gick munnarna  som bara den! sen kom han in å samtalet bara doog! haha
å annars så vare dötyst nästan xD
efter hemkomst satte jag mej å spela lite sim city 4
för å sen dra till Lindesberg å kalas.
Ms lillasyrra fyllde 9år..så de blev bullar, chokladpudding, grädde,persikohalver och citronfromage. Det sistnämnda var suupergott!!
Kom i sängs tidigt, runt tio, va rätt trött efter dagens eskapader ^^.
å sen så kommer den här skiten idag..

Kommentarer
Angelica

haha, jag hade punka i lördags igen. Visst är det kuuul med bilar ;)

kraam

2009-03-11 @ 16:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0