< Till bloggens startsida

Wåffeldagen!

har ikväll mumsat på tre våfflor såklart! vad ska man annars äta på våffeldagen? :P
föreläsning idag på förmiddan
sen KTC träning på eftermiddan, + fika (såklart ^^,)
sen för å köpa cykel på norr..gick inge vidare
de jag kollat på på blocket va borta redan, åsså försöker gubben kränga ett par skitgamla cyklar med apgamla handtag och sadel för 1300+.
fan jag skulle inte ens ge 200 spänn för dem!
så jag gick därifrån i rödaste rappet..
fundrar återigen nu på cykel från antingen biltema eller cykeln på coop forum..eller att fixa mors cykel...(not likeley)
blir nog coop cykeln för 1295kr för då är den i 90% klart skick istället för i hundra delar som jag aldrig får ihop på rätt sätt..
ska väl dit imorn hoppas jag på..
är ledig imorn och på fredag..så tänkte plugga till tentan på måndag..å träna oxo lite, har blivit lite efter med det tyvärr
men de får ta å bli uppryckning med det..
kanske ska träna framför teven oxo, typ sit-ups, armhävningar å benlyft å grejjer..
vill på kryssning också med viking line..vill se HÅÅKAN! xD de spelar juh in färjan 2 nu juh..^^,
å sen vad gäller vecka 24-26...nån som vill med? ska försöka få med någon iaf..annars åker jag ensam för skjutsingen! ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0