< Till bloggens startsida

Whootwhoot, here I come!

Måndag
Pratik hela dagen å en halvtidsbedöming gjordes. Behöver jobba lite mer med nåra saker men i stort sett gåre frammåt :P
snöa rätt rejält juh..va på en liten föreläsning om kolorektalcancer när snön bolmade för fönstrena så man inte såg nått alls..kan ha vart en helikopter men inget vi hörde så vet inte..men kulkul vare på en annars faktiskt intressant liten föreläsning av en läkare.
 
Tisdag
tror jag fick magsår..lite problem med magen å så..vet inte om jag är överdrivet hypokondrisk nu när jag praoar på en sån avdelning..eller om de är någe ^^ (är lite hypokondrisk annars med :P)
haft en patient/dag nu å rondat, rapporterat, gjort allt liksom, kulkul..
Onsdag (idag 4e Mars)
ja jisses inne i mars månad nu kom jag att tänka på när ja skrev datumet här ovan..
snabbt det går, men jag vill det ska ga ännu snabbare..vill ha vår/sommar nu!!!!! NU!!
idag har jag simmat på förmiddan. 1000 meter krål i en nästintill tom simhall..underbart!! träffa oxo A. där, men hann inte prata mkt tyvärr, försökte simma på som en delfin med spasmer..
för jag va tvungen å rusa iväg å träffa J på stan för å käka lite lunch å sen shoppa en hel eftermiddag :D
underbart kul på H&M idag! prova 11 överdelar i provhytt i två omgångar eftersom deras maxgräns är 7(! brukade juh va 10 för skjutsingen! :/)..för å sen ha roligare med å prova ca 5-6 överdelar utanför provhytten! vår/sommarkläder vare med skjortor å blusar...ville inte lämna H&M för å möta rusket :((
men de var man juh tvungen å gö..
köpte med mej 2 toppar..av 17 ^^, varav en ska jag ha på ett dop, skitsnygg vit/grå randig långskjorta :).
Står i kassan, å ser vem? jo ingen mindre än mysgubben Ernst Kirschteiger rusandes igenom H&M i sin vanliga mundering av grå rock och färgglad halsduk.
Sen efter det hare vart en flappnad kväll framför teven som vanligt..
Lite knutar i axlar å rygg som fått sej en omgång av M.
Å nu ska sängen få sig en gäst :P
//Good Night to you all, wherever you are. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0