< Till bloggens startsida

Lördag 16e Maj

torsdag: dagen innan tenta
å jag går dagtur på praktiken
tänkte dra vid 3 halv 4 för å plugga..men nääärå!
var kvar till halv 5!!!! fyy faan.
bara för att min handledare ville gå igenom bedömningsformuläret eftersom vi inte ses förns nästa vecka samma dag som vi ska ha mittbedömningen..men hon visste jag ville dra hemmåt mkt tidigare. bah!
men handledarn hade annat för sig å de kom upp massa uppgifter å göra å hon ville va kvar lite extra för å få lite mer flextid..å det kröp i hela kroppen på mej att jag ville dra därifrån, men näärå hon skulle byta lösenord på studera.nu, snacka med de andra..å själv stod man där..sa tillna att jag ville dra å att vi kunde tat nästa vecka men nepp gick inte, det skulle bara gå snabbt på fem minuter(!) så....x(
man ledsna liksom :/
fy faan
förstörde allt.
ska få gå tidigare nästa vecka..men va 17, har juh inte tenta då för fan!
så orka inte sätta mej å plugga sen när jag kom hem vid halv sex. Bara äta, kolla på sjukhuset, sthlm arlanda mm å sen i sängs.
Kokade gjorde jag..riktigt förbannad var jag i bilen på väg hem..körde väl kanske 20-30km/h för fort ibland bara för det..

Fredag:
tenta..gick det bra tro? haha största skämtet nånsin. Var 7 frågor, skrev 7 halvdana papper(var tvunget å vara 1 fråga/papper)..
Inget av det jag skrev är nog för att få godkänt. 59poäng krävs för godkänt..hoppas jag får 30 poäng iaf xD
men har faktiskt inte pluggat till denna tenta. sammanlagd aktivt pluggande-tid? kanske 2 timmar.
så nej, tror inte jag har klarat den..
praktiken tog all min tid. Vart på praktiken typ varje dag framtills tentan.
Äsch, ser fram emot augusti å omtenta :)

Åkte till marieberg direkt efter tentan med M.
tog en sväng förbi Mackedonkan åsen vidare till IKEA.
vad länge man kan gå därinne..älskar IKEA!
jag kom däremot ut därifrån med tomma händer..men hade jag pengar å egen lägenhet eller hus skulle det se annorlunda ut!
Tog en sväng förbi biltema med för å inhandla lite lackfärg till ett par hyllor å en skrivbordslampa jag har..

Tog en tupplur...gött å sova. Trots att det var fint väder ^^
Till Pitchers med M å käka en hamburgare å pommes med ett glas vitt vin. Satt ute i blåsten men med två filtar om mej...fiiint :) vill ha sommar så man kan sitta ute jättelänge.....*drömmer*
Gick sen på bio å såg Änglar och Demoner.
Filmen var sämre än boken som vanligt..för mycket spring å jagande kors å tvärs överallt i filmen. Dålig stämningsmusik också, vette 17 vad den musiksättaren tänker på..
betyg: 3 av 5. Kunde ha varit betydligt bättre, men bra ändå.



Idag:
börjat måla på mina hyllor å min lampa.
ligger därute å torkar as I'm writing now..
Kollat på sista avsnittet av Chuck också..hoppas på ny säsong."Guys, I Know Kung Fu"! xD
Ikväll blire ESC! kul att Arash kom med.
Ska väl se om Marlena klarar sej väl..hoppas på top 10 iaf...eller sist av alla ;)
Nått av det lär det bli ^^
hade gött!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0