< Till bloggens startsida

Måndag 4e Maj

Deklarationsdagen..men det har jag redan gjort  för lääänge sen :P
vill juh ha mina pengar i tid ;)
Idag var jag till Lindesberg å hade introduktion för praktiken.
Kom rätt tack vare GPSn å tidigare besök på sjukhuset med M.
Verkar okey praktikställe, en renovering skulle dock inte skada..^^
Träffa inte min handledare än..hoppas människan är bra, pepparpeppar..
Men andra verka väldigt positiva å glada iaf.

Simma idag också, men denna gång med M, som hade brottom hem till hockeyn.
Inte för att de var nån fara till slut, vi vann juh med 6-3 (hade vart bättre med 6-0..).
Såg nyss på Schweiz-USA matchen..spännande spännande! Jäkligt tråkigt att de inte gjorde 4-3 målet INNAN den ordinarie tiden var slut å inte 13 sekunder in i förlängningen..stackarna xD.
Men den stora tevehändelsen var väl ändå Färjan 2, och som vanligt Håkan!!! :D
Kaptenen ringer å Håkan får stora skälvan..kaptenen ville ha ett möte med han!
"Vad har jag gjort? Jag har inte slängt något överbord.." säger han med stora chockade ögon..
Skratta mig till tårar och magknip xD
Å ännu en gång när det bara var för att säga att hans förkväll var ett bra initiativ - vilket jag tror var kanal 5s påhitt f.ö. :p
Men kul vare å se hans reaktion!
Alfonso då? "Ja flytvästen fungerar i allafall.." xD
Färjan är bästa svenska serien på mycket länge. Det skriver jag under på alla gånger..!
/Goodnaight to jo aal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0