< Till bloggens startsida

Onsdag 20e Maj

Weei! såg att jag fick VG på akutsjukvården! :D Så går det när en inlämningsuppgift är rolig att göra..^^
Händer mig aldrig annars xD...typ (händer bara när jag pluggar.. :p)
Omvårdnadstentan senast häromfredagen..blir nog Underkänd - för att den är tråkig att göra såklart..! ;)
Glad man blir för VGt ändå..nått ljus finns det iaf i detta mörker x)

Gick kväll igår, å dag idag så jag sov över i en av övernattningslägenheterna, helt ensam..gött.
Men ändå trött på morgonen..men de brukar va så när man passerar 4-timmarsgränsen för sömn; om man sover max fyra timmar så blir man inte trött efter man vaknat...men sover man mer än 4 timmar vill man bara sova mer! det har jag lärt mig av mina erfarenheter..

Imorn blir det utvecklingssamtal. Usch vad det låter farligt..Mittbedömning är bättre :P
Ska läsa på lite om de olika läkemedlena som är vanliga på avdelningen..bäst man vet lite om de flesta..
happ vad ska man hitta på mer ikväll då? slappa? YES! haha
Fick dock en jäkla sträckning i axeln på väg hem i bilen som gör ont lite nu..
Skulle juh ta av mej jackan i farten i Linde..Körde i 50 så orka inte stanna xD var varmt å jag ville hem..
Så jag böjde mej väl väldigt fel..^^
Men har även haft något konstigt i nacken på vänster sida..känns också som en sträckning, men är jättedov å känns när jag rör på huvudet ibland..konstigt :/
Kanske ska gå till en benknäckare? xD nä fan då tar jag hellre massage!
Å vad de skulle va gött med massage..men slöfocken ligger å sover :/
Jaja vi får väl se hur de blir med de..Hade gött :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0