< Till bloggens startsida

Söndag 3e Maj

Helgen har gått smoooth förutom att i skrivande stund är däcken fortfarande inte på...jamen de är det som är planeringen för denna söndag iaf..å lite pluggande kanske?
Inget kyrkobesök här inte iaf...nä aldrig på tiden! skulle inte ens komma på tanken tror jag...^^ förutom nu då..xD
Robinson igår - mkt hett ämne såklart! Dryga Christian fick dra hemmåt med svansen mellan bena, det var inte mer än rätt!
Å så myckert att diskutera att jag orkar inte skriva allt, men de var ett litet smakprov ;)
Imorn börjar då den andra praktiken för denna termin...
hihi va kul :)
ska dock vara i Linde vilket betyder pendling och övernattning..:(
menmen, det är en erfarenhet det med..^^
Har en tenta nästa fredag också..kommer jag vara fit for fight? em...nä, tror inte det.
Som vanligt är jag i sista minuten..åsså ska jag jobba/praoa varje dag fram tills tentan..mindre roligt helt enkelt.

Vill ta golfningens gröna kort...men har inte mitt schema för sommaren så kanske inte kan boka den kursen i tid innan den blir fullbokad :( Juniorkurs på Kårsta GK för 1900kr...
På Gustavsvik kostar det minst 2700kr..
minst 3400kr som senior :S
Isch..menmen har man lön så kanske det går runt ^^ snobbsport helt enkelt..men kul sådan. :)
Nä ska plantera häcken framför teven lite med ett glas chocklad i handen..hejs!

Kommentarer
Angelica

Jag trodde också att man skulle boka in sig på juniorkursen, eftersom man ska betala det priset.. Men man ska fortfarande gå på vuxenkursen. Vi har anmält oss till Vuxen 3 :)

Pusss

2009-05-03 @ 16:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0