< Till bloggens startsida

GAH!

AAAAH!!!!
Nu har jag läst ut sista boken i serien Twilight..
Tårar flödade x2 de sista 3 kapitlerna av helt olika anledningar. Det senare för att stunden då slutet på bokserien  hade inträffat..
Å fy vad det inte finns ord för att beskriva dess storhet! IIIIIIH!
Jag är som sagt besatt..men inget jag varken skäms för eller tänker dölja. ^^
kan inte den 20e vara närmare än 34 dagar så jag kan stilla min hunger..
Hoppas Midnight Sun kommer innom en snar framtid..första kapitlet har man juh läst, å man är juh redan hoked ^^

I trailern till New moon - den med trailern - då spelas en sjukt bra låt- "Moving Mountians" av Two steps from hell. Skitbra! Ryser varje gång..perfekt känsla i den. Den börjar ca 1.13min in i den för övrigt awsome trailer! Åsen har jag sagt att ALLA låtar på Sountracket till New Moon är skitbra?? xD (Och måste bara tillägga att föregångaren - soundtracket till Twilight är sjuuukt bra den med..! I mean it!)




Filmmusik: Death Cab for Cutie - Meet me on the Equinox (track 01 på skivan..) å deras video:



Igår kväll (fredag) var en härligt lugn kväll med tre av mina käraste vänner hos mej, Idol checkades in, filmen The Proposal sågs[betyg:3 av 5 tack vare ännu en dråpligt rolig scen med handdukar å nakna kroppar liksom i filmen The Ugly Truth..xD], snack och diskussioner, mys, chips, morötter å tsatsikidip(den bästa!), salta pinnar å cola..mumma! känner mej helt onyttig, men va fan..^^
Sen mot småtimmarna satt jag å Joss å kolla på Twilight..fast i "the extended version"..hmpf! vilken överdrift! det var inte i närheten av en extended..fan scener var juh bortklippta, ordningen ändrades..till det mycket värre hållet..men nya scener fanns iaf..speciellt en minnesvärd som bellas första dröm med edward ^^
..Så vi satte på den riktiga.
Slockna nog vid kl halv sex imorse..läste lite ur breaking dawn.
Manin kommer fortsätta ett tag till..trust me ^^


Måste bara lägga in en bild från tredje filmen Eclipse som spelas in just nu..
en riktig hjärtklappningsframkallare..*myser*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0