< Till bloggens startsida

Måndag 19e Oktober

32 dagar kvar..
somna ca kl 3 inatt efter att ha läst lite ur Midnight Sun(som juh finns på Meyers hemsida på 200+sidor :D).
Å klockan 9 var jag hos L å plugga. Imorn är handledningsseminarie 2..
ska nog gå bra ^^

Köpte 2 biljetter till Melodifestivalens genrep på lördagen åt mej å mor..NAJS..jäkla tur att jag fick nåra överhuvudtaget..stod i kö sen kl 9.10..
skulle egentligen velat gått på fredagens genrep, men den sålde slut skitsnabbt(innan jag hann iaf). halva priset på föreställningen! ^^

runt 4 cyklade jag hemmåt med soundtracket i öronen.
bara för att runt kvart i fem ta bilen till haga centrum å simma 1000m med A.
Häärligt :)
Ser på färjan nu på femman. (bara för att det inte finns någe bättre på teve)Var nog tre veckor sen jag såg det sist..å jag har inte orkat kolla på nätet. Har tappat intresset..
Dåligt på teve idag som sagt..

Imorgon ska jag på gratis förhandsvisning av nya filmen Zombieland med A, C och J! Yay! Komedi och zombier..tror den kan va riktigt bra :D
Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0