< Till bloggens startsida

Onsdag 14e Oktober

9-16 dagarna fortsätter med c-uppsatsen. Känns som ett jobb..befriande känsla. Konstigt nog.
Sverige ute ur VM..haha..! Det gjorde vi bra.
Soundtracket till New Moon nerladdat sen i måndags..lyssnar som en tok! Å Possibility av Lykke Li - skitbra! Om den är med i den scenen jag tror den är kommer jag smälla av..! hehe. Death cab for cuties låt, Lykke Li's låt, The Killers låt, Muse's låt, Sea Wolf's låt, Hurricane Bells' låt - alla fempoängare av fem poäng..!
Å halva Så länge vi båda andas är plöjd. Vill inte sluta läsa, men vill samtidigt att den inte ska ta slut..jobbigt läge :/.
Imorn ska det hämtas förhandsbiljett till Zombieland..om det finns nåra kvar that is..
Söndag - syrran var glad över presenterna :P
Var å shoppa på M-berg me J å A i måndags. Jag kunde inte ens köpa en duschtvål på 24 spänn utan att kortet skulle vägra - så pank är jag.
Mina kilon börjar stiga igen till before sickness..vette 17 varför. tror att jag måste minska storleken på portionerna tror jag..
cyklat har jag gjort varje dag nu i nån vecka..rejält trögt går det..men upptäckte att de var för dåligt med luft i däcken så idag rullade det på bra på hemvägen..^^
å simma fortsätter jag med..i den mån jag hittar tid för det. still loves it..
Min hjärna är ett helt jäkla virrvarr av allt som är på g.
nä nu får de räcka. hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0