< Till bloggens startsida

Söndag 11e Oktober

Nu var det ett tag sen som jag skrev något.
Det har inte hänt så speciellt mycket.
Hemtentan är över - big failure, C-uppsatsen har startat, jag har käkat middagar ute, festat, vatt på bio, kollat på film/teveserier/teve, druckit en jävla massa cola, shoppat, och på grund av shopping, middagar, presenter, kläder mm är jag pank.
åsså har jag läst ut bok tre: Ljudet av ditt hjärta på ca 16-18 timmar totalt; mest på natten i några dagar...Så jääkla bra! Å som tur var fick jag Så länge vi båda andas från bibblan samtidigt - vilket har gjort att jag bara fortsatte på den :D
Ojojoj..HELT JÄVLA BESATT...Finns inte ord att beskriva deras storhet..!
20e November..jäkla bra datum..men det är långt tills dess :'(
nä nu ska jag hoppa in i duscha å pipa iväg till syrran å hennes kalas. Gissa vad hon ska få av mej? ;)
Boken Ljudet av ditt hjärta (inte mitt ex såklart..:P) och filmen Twilight (hembränd dvdr..). Visade sig att hon önskade den boken så va faan, klart jag ger henne det :D är lite besatt av att folk ska upptäcka dem oxo så..
Å morsan ska ge henne fjärde boken Så länge vi båda andas..^^
Nä hopp, är llite sen..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0