< Till bloggens startsida

Torsdag 22a Oktober

Igår, onsdag, pluggades det c-uppsats på förmiddagen, lunchen spenderades på Hälls med en foccaciatallrik.
Åsen hem and obsess about New Moon.
Har sen lördags vetat att en nattvisning av New Moon på sf skulle ske (enligt twilightsweden.se, min svenska infosajt..:P). Men inte
vart(jag antog Stockholm bara) eller när biljetter skulle släppas(de släpptes igår, onsdag kl 7.00)..och dära på eftermiddagen såg jag att de hade släppts i örebro med..! Yay vicken lycka!
Jag hör av mej till folk, och får med mej 2 av 4 personer! Suuperglad. Så biljetter är köpta :D 200kr styck men då visar dem
Twilight innan, alltså på kvällen den 19e November kl21.15. Klockan 00.00 startar dem filmen New Moon! emellan är det tävlingar å grejjer. Treevligt asså. :D
Fan vad jag är nöjd! hehe..


Nytt klipp finns att se på twilight's facebooksida. Den är skiitcool! åsså klippen från comic-con då de visar jacob-scenen med motorcyklarna..hubbabubba! :D å sen då - scenen då bella räddar edward! :O yikes! hothothot..^^
Se dem! Menne tror jag sett hela filmen nu med alla klipp och trailers som visats..^^

Nä idag äre mera plugg framför mej. resultat-plugg. :)

Grymma(!) låtar:
"Up from the ashes" - Michael Neiman - checka in låten som spelas i Meet Jacob Black trailern här!
"Moving Mountins" - Two Steps From Hell - checka in låten som spelas i officiella trailern här!
"Possibility" - av svenska(!!!!) Lykke Li - checka in låten som är med i filmen(och såklart soundtracket till New Moon) här!
Allt finns på youtube såklart..bara å leta (*host* om man nu inte redan har dl det..;) ):D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0