< Till bloggens startsida

21a Januari

Simmat idag, 1200 meter. Blev bastu och en kvarts solariebesök oxo..får se om de blev nå färg av det..

I tisdags såg jag New Moon för 8e gången varav 3e gången på bio..:D såg den med D som inte hade sett den förut så tänkte jag kunde offra mej ;) hah men den är fortfarande bra..dock var ljudet där i den lilla salen inte nån höjdare direkt..

I söndags såg jag på Johan Falk: Vapenbröder på teve. Sjutton oxar! den va bra! å Joel Kinnaman är ju med...han är juh bara bäst i Snabba Cash! heeeet också. :P Honom gillar vi, han spelar bra :P
hoppas alla johan falk filmerna går varje söndag nu..missa dock GSI filmen..menmen får ta igen den sen..

Ny kurs har juh börjat, är nu inne på sista terminen..yay!
men usch för å söka jobb, sjuter upp det lite till ^^,

fick csn-pengar igår..naaajs :D men de försvinner lika fort som de kom typ :(

Hitta mej manuset till Robert Pattinsons nästa biofilm Remember Me..ish vad jag förstör allt för mej själv ^^, men kan liksom inte vänta..vill ha allt nu! hehe iaf så nu kan jag typ tänka mej hela filmen eftersom jag oxo har trailern å kan se de första 35 sidorna av manuset framför mej :P har inte hunnit längre, men filmen verkar jäkligt bra! :D 26e Mars är det premiär för den i Sverige..


Robert Pattinson och Emilie De Ravin (aka Claire från Lost)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0