< Till bloggens startsida

NEWSFLASH!! Eclipse manuset har läckt! SQWEEEEEEE!

eller har det verkligen det? Jorå, det har det! har det själv på datorn nu i tre ex..
Massor av sidor på nätet diskuterar detta..jäkla löpeld på nätet på mindre än 18 timmar..

Verkar som att några sidor iaf har läckt av Jacksons kopia av första utkastet av Eclipse..nä hela alltet!

läs på eget bevåg..! MASSA SPOILERS!
men fan va bra det verkar..^^
detta är några bilder jag hittade..Innan jag hitta allt! :P



sen blire ett litet hopp i bilderna..fortsättningen på sida 3 kan man se i videon här nedan..


å en video där man kan se antalet sidor(114 sidor- som ett filmscript ska va på typ) och lite mer sidor av det att läsa om man pausar å har på helskärm..! hela alltet ÄR på 114 sidor..


jisses..fan va chockad jag blev när jag såg det nyss för ca halvtimman sen..har juh försökt hitta det men de går inte :( JAG HAR DET!!! :D:D
Summit Entertainment(filmbolaget som gör filmen) har redan kommit med ett uttalande att den inte är läckt...så vem vet? Det kanske är det riktiga å Summit vill dämpa ner det..
Eller så är det totally fake och de är nån riktigt bra författare som har skapat det och gjort så det ser autentiskt ut..

Men om det skulle va det riktiga..hoppas inte Jackson hamnar i trubbel som jag tror Rachelle hamnade i å blir kickad..
(Jo..em min teori om varför Rachelle fick sparken å de klippte bort alla hennes prat-scener i New Moon, plus att hon inte fick komma på premiären i LA den 16e och twittrade att hon var jätteledsen för det, det är att det var hon som slängde New Moon scriptet(manuset) i papperskorgen utanför en frisörsalong i St Louis(å inte Anna Kendrick som ryktet gick)..Frisörskan fick sen biljetter till premiären den 16e när hon lämnade in den..
Å därför hoppade Bryce Dallas Howard in som Victoria bara två veckor innan inspelningen skulle börja..
Som sagt - det är min teori..som jag tror stämmer rätt så jävla bra.)

I vilket fall..jag vill ha the script!! JAG HAR DET!! :D New Moon scriptet låg ute långt innan filmen släpptes..å jag läste första sidorna men slutade eftersom jag inte ville veta resten..samma nu tror jag..jag vill ha det - men jag vill inte läsa mer än vad jag läst ^^
Men det här manuset för eclipse SER äkta ut..! (för de liknar NM's som jag nu läst igenom och stämmer rätt bra till filmen som den blev förutom att Rachelles scener inte finns med..bland annat en där hijackar en bil för å ta sig till Seattle -vilken det finns en bild på i bildboken till filmen att den har filmats)


nån snubbe som lade ut denna..kanske fake då? haha roligt klipp ;) återstår att se..

SETT! HAR DEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D kl21.15 mitt ihållande sökande payed off..jag har alla 114 sidor!! :D:D
å fy faaan vad jag darrar..haha
vill du ha det?? just holla! 250 i puls..ska jag läsa?

Kommentarer
Viktoria II

Hej !

Kan du inte länka till där du fick tag på det ??



/Viktoria

2010-01-07 @ 00:35:07
URL: http://viggojansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0