< Till bloggens startsida

surreal...but nice

this hotness comes in this acceptance speach below at NMAs som kom för ett par dar sen :)
starting at the 1.59 mark:
which comes with this much hotness from filming of Water For Elephants in Fillmore, CA..
..and the reason he's NOT coming to Stockholm..
Is it forgivable?
Ok, so back to normal after that..

Var på förhandsvisning av Kommisarie Späck igår. Over the top-för mycket- som vanligt och inte riktigt min humor - men imponerade ibland med vissa CGI-grejjer. Ex. datorskärmar á la Minority Report. LOL..det var väl det enda.
Äckelscener, rå humor, dåliga skämt blandat med en massa idioti och en massa pangpang..summan av kardemumman - de som gjort filmen måste ha haft jäkligt kul. Stundvisa (nästan krystade) skratt men helt road var jag inte. Säger väl som så att jag nog inte hade betalat för å se den..vilket jag inte heller gjorde. Puh! ^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0