< Till bloggens startsida

Framsteg?

Jobbat helgen som var, massa att göra både fredag och lördag natt, men så söndag natt va hellugnt! Skönt med asbra läkare och inget större inflöde av patienter varken i dörren eller med ambulans. Mäkta fint att avsluta de två passen med ett lugnt.
Lördag kväll var Jossans f-fest! Alkoholfritt fick de ju bli såklart för min del. Coca Cola Light då vanliga, hederliga och godaste colan var slut. Funderat på det där med Coca Cola Light och Coca Cola Zero. Vari ligger skillnaden? Båda har ju inget socker. När jag yttrade tanken fick jag som svar från kloka Bella att det var ju för att det bara var kvinnorna som drack Light och de ville få männen att dricka den med så då gjorde de mansversionen av den - Zero var född! Samma innehåll men en svart klisterlapp och reklam med bomber och explosioner. Och vips! så går män och köper samma vara med ett annat yttre! Duktiga de är på coca cola.


Löpningen var lite sisådär under helgen, sprang 3.3 km på 23 minuter vilken är en minskning på 2 minuter sen början..trots en hel natts jobb.
Måndagmorgonen blev ingen alls då regnguden inte ville jag skulle springa.

Men träningen för måndagen kom i alla fall då jag var till Friskis för ett Medel Jympa pass med Ange! Orka det mesta helt igenom förutom sit-upsen då magen inte pallade alls! Ange fick skrattattack. Medel passar mig helt klart mycket bättre än Intensiv Jympan som jag vart med Sandra - jag orkade faktiskt vara med hela passet, ochkändes helt klart inte uttömmande alls. Kanske ska börja köra medel ett tag. Och jobba mig till Intensiv istället? Vandringen neråt på vågen har tagit sin fortsättning! 0,5kg mätte jag efter sömnen i eftermiddags.

Ytterligare en visning genomgicks i söndags. Jag såg hennes, hon såg min. Vi var nöjda. Hon vill byta, jag är mycket tveksam då den är hela 17kvm mindre.
Hade en till idag måndag, den tredje visningen totalt. Hon såg min, jag ska se hennes imorn tisdag. Hon var superintresserad, vill byta. Jag får se imorn. Snart så händer det säkert ett byte snart! Tredje gången gillt kanske?

Gjorde rundan i Blocket appen bland mina bevakningar efter jobbet idag. Hittade en sekretär/datorbord/bokskåp för 500kr som kom ut dagen innan. Ringde direkt klockan 07.40 och köpte. Ringde runt för släp. Sov några timmar och fann att det inte fanns något släp tillgängligt ändå. Ringa far och fixade hem den i hans Volvo 750 från -95. Två vändor blev det. Stor och tung var den. Men den gick i alla fall att dela på. Så nu har jag en till rejäl pjäs att få in i en mindre lägenhet än vad jag har nu. Great Camilla! Juuust great. LOL.

Snurrade direkt iväg på cykeln till SF Filmstaden och hämta biobiljetter till förhandsvisning av 21 Jump Street på onsdag. Perfa! Såg trailern ett tag sen och den verkade riktigt bra och den ville jag se. Så nu får jag det. Gratis. =P. Om jag inte ska jobba.
Får se vad morgondagen bär med sig! Visning, och sen extra nattpass. Otroligt tråkigt att jag missat första helgen av coachella. Ser så sjukt, vansinnigt häftigt ut på den festivalen i Indio, Californien. Kolla bara några av alla bilder som finns på coachella sidan på facebook! LÄNK

Drömmer om att nästa år vara DÄR. Punkt och slut.

Uppiggande låt! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0