< Till bloggens startsida

härligt idag :D

idag vaknade jag av att solen lyste på mitt face kl 9.30 men ja tänkte ja skulle ligga till 10 iaf idag sådär efter en avslutningsfest i kumla som sluta runt 1 å ja va tröööött...men det var fiint :D:D kubb å dartkastning, åsså lite dricka ;)

..men så kom ja juh på att ja skulle in till stan för å träffa Joss kl11, så de blev jalla, jalla! :P MEN! så får ja ett sms när ja har kommit 10 minuter ifrån hemmet som säger att hon blir sen me en halvtimma! så ja stannar vid hagacentrum å tare lite lugnt en halvtimma för att sen åka vidare till stan...

...å josse klippte sej! klippte av sej halva håret å fick volym..minst sagt! såg inte ut som hon å inte riktigt hennes stil hehe..jomen de blev faktiskt bra, jag vänjde mej å tycker nu att de blev finfint! :)

..sen vare juh då marknadsafton idag!! å jag var där hela jädra eftermiddan! å kvällen me för den delen..total tid på stan: 10 timmar(!) -give or take 10 minuter...gått å gått å gått å gått..runt, runt, runt å runt överallt på stan, alla gator, torg å affärer..+ 2 stopp på burger king för käk å vätska(lunch å middag xD)

å money spended...jag vet faktiskt inte vad summan blev idag..men kanske 700 på en höft sådär? men va f*n..som ja sa till Ange - ja tar igen både pengarna å tiden idag eftersom jag inte har shoppat någe på vad känns som ett halvår..xD...två par skor, tre tröjor(däribland en sverige tröja till em-fotbollen), å lite krimskrams..

men än är inte helvetet över..måste fortfarande skriva kommentar på en annans arbete å shit till imorn...
åsså ska ja upp tidigt imorn igen för å fixa idkort till sommarjobbet..å sen ska ja se på skrikande tåg genom stan..studenten ni vet..den där grejjen som alla 19 åringar är halvfulla under..för att sen bli helt däckade...å sen lunch me micke för att sen dra hem å skriva skitarna..:( men de måste göras tyvärr..
mycket bra å trevlig dag idag i alla fall! :)) maaassssor av folk! packat vare hela dagen men mest såklart efter 16 då alla sluta jobba..å så träffa ja mycket folk från släkten å skolan, jag som aldrig brukar se nån..iaf mycket trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0