< Till bloggens startsida

kl 0.21 torsdag natt..

ska snart dra mej till sängs.
har sett på 4 avsnitt av amerikanska tv-serien Dexter som jag tänkte se nu under sommaren - från början.
tidigare har jag bara sett ströavsnitt, men eftersom andra serier är slut så ska jag se på den..
den är ju lite skum men jag gillar den faktiskt..så det får gå under sommarn.

såg på tv3s "Murder" också ikväll, något som uppfyller min dröm att själv gå in på en brottsplats och försöka lösa det, med alla olika hjälpmedel som står till hands i USA. eftersom jag har en del datorspel av CSI-serien så har jjag fått lite smak för sånt dära..tycker det är kul, men vet inte om jag skulle vilja hålla på med det i verkligheten då det inte alls är som i just tv-serier som just CSI.
jag har sett verklighetens CSI som gick på discovery tror jag det var, där såg de inte så kul ut alls.
och att hålla på med det i 35-40 år är inte alls en kul tanke..
såg nyss oxo NCIS på trean, älskar den serien, alla har så sköna karaktärer..datornörden(Tim McGee(k)), legosoldaten(Ziva), filmnörden(och hunken, Tony DiNozzo), goth och labbråttan(Abby Sciuto), allvetaren(Ducky), lärjungen(Jimmy) och såklart chefen(Jethro Gibbs) och hans chef(Jenny)...som du märker kan jag allas namn...hmhm

Meet Joe Black går just nu på tv4+, jag har på den i bakgrunden..
gillar den filmen, den gör att man alltid fastnar framför den på nåt sätt, vad man än gör..kan ha att göra med Brad..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0