< Till bloggens startsida

19e december..igen

kommer ni ihåg att jag posta MTVs listor över män och kvinnor av år 2009? well, ser ut som att Taylor slog Rob med att komma på 4e plats..det är (nästan) ok med deras förklaring; "Some of you might be thinking: It was a great year for the "Twilight" stars, but how could Taylor finish higher in our rankings than Kristen or Rob? Well, for starters, his stock had a further journey to soar, and soar it did. Now he's a household name who recently achieved the honor of hosting "Saturday Night Live," the first "Twilight" star to do so. He spent the night making us laugh and partying into the wee hours, and now Hollywood seems on the verge of giving the muscle-bound rising star his own franchise. These days, it seems like it's Taylor's world — and we're all just living in it."
Jag kan hålla med om att han var bra i filmen o så..men va fan. Rob är ändå ett (väldigt stort) snäpp bättre, och har långt mer stjärnglans än Taycob.. :/ ..så jag protesterar fortfarande. Läs mer om hans fjärdeplats här.

kolla in min bilddagbok för å se ett roligt diskussionsinlägg jag hittade från en tjej som var full å såg NM. Helskön! Se här (ligger på den 20e..).

där finns även en bild jag redigerat själv..och lagt till titeln..

är jäkla nöjd med den..lekte lite i PS å vips så såg den ut såhär..!
på bdb.se finns orginalet oxo..
ska fixa avklippningen på höger sida bara så är den perfa! :D

Nä tjenixen!

♦"I told you-you don't see yourself clearly at all. You're not like anyone I've ever known. You fascinate me." -EC ♦



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0