< Till bloggens startsida

Torsdag 12 Februari

Föreläsningar hela dagen!
kommer kl 9
det var information från vårdförbundet innan jag kom
de bjöd på läppbalsam och tuggummi..
trodde jag!
näj du! det var en annan sorts gummi..^^,
tog en å fick 2 till innan jag visste att det va preventivmedel xD
superglad var jag..tills jag upptäckte misstaget! haha
inget jag vill ha
så lämna dem under sitsen till nästa gäst där ^^
läppbalsamet behöll jag såklart :P
ajjemen!

L bjöd på brownies på eftermiddan..mumma! :D
sen slappat i soffan hela kvällen
såg juh på sveriges värsta bilförare igen såklart..
å såå sökt artikel till plugget
hade juh tänkt å plugga lite läkemedelsberäkningar..menne..orkar inte idag
får bli imorn
massa att göra dock
hela helgen full!
valentines day på lördag!
första gången jag har någon å fira det med..även om inget är planerat så äre något :)
åsså börjar praktiken på måndag så ska läsa massa om sjukdomarna de kan ha där..
åsså ska ja väl fixa å planera en massa med det
å tema uppgifter ska göras..
hm..hur ska man hinna med? nä, man gör inte det helt enkelt..
å jag som ville åka skridskor å spela tennis..
får bli å träna å simma..
alltid någe :)

simma igår..hade glömt handduken xD
så fick använda tröjan jag tränat i..
duktigt camilla! x)
aja, gick juh bra det med..
men ska nog inte glömma den igen ^^,

var till ÖoB igår oxo.
inhandla massa grejjor! yay! min sista shopping dag på ett tag..
funderar på å avsätta en heldag med avslappningsshopping på stan..
har lite presentkort å spändera så :P
måste ha en baddräkt fortfarande..
sen sprang in i Ange på coop extra när jag stog i de förbannade självbetjäningskassorna (HATAR dem! fan ska de ta bort det gamla hederliga mötet med en kassörska som kan slå in varorna för?!½!#) å skulle köpa godis för 40 spänn å lite annat till tacosen vi åt till middagen..(lill-lördag vetdu ;P)

nä ska sätta mej i soffan å hänga framför teven me min bättre hälft *host* ehum..mena sämre hälft ;) hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0