< Till bloggens startsida

Fredag 30 Januari

Hatar Mickes bil! fy fa-an säger jag
totalt jävla bäng
å Micke blir frustrerad å tar ut på mej
helvetes jävla skit :/ åsså vill jag inte stå ute i -2,4 grader när det snöar klockan sju på en fredagskväll å försöka få igång han med min bil!
sur jag blir, jag ger upp om skitbilen..ska aldrig köpa en renault! trust me..!
den står nu iaf utanför här nu å får det ett tag till..

har vart på Kliniska träningscentrat på universitetet hela dagen idag..
har haft lektion i hur man tvättar sej inför operation, tar på sej mössa, munskydd, steril rock och handskar, och sterilisera en patient som ska bli opererad..
åsen blev det sårvård där fick ta 3 suturer, asså ta små stygn från en skumgummruta med pincett och en knivliknande sak..
ååå sen! ja då blev de till å testa på venprovtagning på en dockarm..kom låstasblod å allt juh! :P
meen shit asså..å göra det på en riktig människa!..ja de är en skrämmande tanke..
så de va en kul dag, fram till nu rå..:(
äsch, nu ska jag sätta mej i soffan å glo
/hejs

Kommentarer
Anonym

sluta sitt å skriv skit om min bil :@

2009-01-30 @ 20:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0