< Till bloggens startsida

Måndag 6e Juli

Jahapp har man vart ledig i tre dagar! :D
I fredags blev de juh grill hos Jossan, fast jag var så hungrig att jag käka innan å handlade mej riskakor å nektariner istället å festa på. Vid nio-snåret drog vi till en näraliggande fotbollsplan å körde en speciell variant av brännboll(All Jossans idé of course) innehållande ett tefat(sånt man har på vintern i backen, ja), en snöskyffel, tennisracket, en hink, skumgummibollar, en bandyklubba..låter det crazy? Jo tack, de var crazy!
DYblöt blev man om fötterna av dagg å kroppen av svett..Knott härjade så det stod härliga till! ^^
Kul vare iaf. Å folk, inklusive jag, blev sugna på ett dopp nånstans. Blev grustaget däruppe i Närkes Kil. Underbart varmt å gött!
Vi(Jossan, Dan, Eric, Denice å jag) körde synkroniserade dykningar! UrKUL!!! :D Skitgrymt å roligt!!

Hem å Sova, upp å tvätta i timmar, sen dra till Nora för att dumpa av M på ett 40års kalas å noradagarna.
Därifrån åkte jag till Björkis för lite moderlig omvårdnad..och ett inspelat avsnitt av Morden i Midsomer :).
För att sen mitt inatten klockan 01.30 åka iväg till nora för å hämta upp fyllona i Nora ^^,
Bums i säng för å läsa nåra kapitel till i boken "om jag kunde drömma" (du vet, Twilight-boken! AP-GRYM! :D), somna vid 5..å sen poff var det söndag å klockan var halv tolv..
Fick städnojja..städa hela lägenheten från golv till badkar.
Skinande rent..ååå så nööjd jag blev. Två timmars fysiskt arbete som gjorde att jag blev svettig så det rann i nacken på mej xD.

Bara å ta en deo-dusch för att dra till mosters kalas i västhaga.
Käk, fika å tårta..tillräckligt med föda så det tjöt om det! öjöjöj..
Å sen hem å lägga sej i soffan framför datorn..kolla på film sent på natten...var så sugen på å se filmen Twilight igen..
Och ÅÅÅÅÅÅh så braaaa!! :D haha läser boken gör jag juh också..bok är bättre än film..!
..men film duger
rätt så bra ändå! (en viss Robert Pattinson kanske? ;))
Musiken har man också hittat..!!! :d underbar musik! vill bara ha ett sätt å få in dem på mp3n :/
Linkin Parks låt kan man hitta på spotify(bara kopiera länken å skriv in i sök i spotify så hittar du den:) ): http://open.spotify.com/track/0RIGnYLQquXKoMuzSj19tW  å sen temat å låten som Edward spelar på pianot finns här: http://open.spotify.com/track/0ipFnYpJOwZEBsLHpLSHKT

Å idag har jag inte gjort annat än å handlat på ica å hämtat mina skor jag köpt på postorder från H&M. 9 cm hög klack! hehe jag kommer bryta bena av mej! ^^ Men perfekta till en sommarkväll på krogen :D
Förslagsvis på onsdag!!! På Frimis After-work!! Häng på!!! Ja, jag menar dig!! :D Själv jobbar dag på onsdag å är ledig torsdag så perfekt! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0