< Till bloggens startsida

Lördag 27e Juni

Legat å gassat i solen hela veckan känns de som :)
Solbrun å go är jag lite smått..kanske mest i ansiktet xD
Igår gick mina brillor sönder oxo..bajs på det!
men i björkhaga har man desto flera att byta till..men inte är man där inte eftersom man pendlar mellan stranden och M's lägenhet varje dag typ, och idag även Lindesberg. Jo, detta för att M å H å L är i Linde för parkfesten på hotellet. Jag själv passar på å leva lite ensam för en gångs skull..^^
Har köpt med mej jordgubbar å myser nu framför Sommarkrysset på tv4 å strax Göta Kanal :).
Måste bara berätta om En Underbar Fantastisk Nyhet(! ;) ) av Marabou är sommarsmaken Sommar! AKA Mjölkchoklad med frystorkade jordgubbar!!! :D:D:D Såååå jäkla jättegod! :D Rekomenderas att du köper den pronto!
Aja..mycket att göra, liten tid att göra annat än å sola å bada. Imorn äre påt igen! haha älskar å va ledig! men på tisdag tar det slut :/ Tjänar pengar dock :P Hoppas på dåligt väder på tisdag, onsdag å torsdag..då jag jobbar ;)

Peppar, peppar att Robin Söderling vinner mot federer på måndag! Han va grym trots illamående igår..:D
Å stackars Sveriges U21-or..förlora på målsnöret..inte alls vad de förtjänade. Vinsten borde ha varit deras..
Å Aftonbladets undersökning om vilket lag av vanliga A-laget(med zlatan å källström) eller U21-laget, som skulle vinna i en match, där svarade jag på U21-laget, lätt.

Hitta roliga dansande fångar från filipinerna..dehär kanske de svenska fångarna också borde få engagera sig med? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0