< Till bloggens startsida

Onsdag 10e Juni

Igår blev de en bra eftermiddag på hästhagen.
Soligt nästan hela tiden, men lite kyligare på kvällen.
Jag å mitt lag vann många gånger..
Glass x2 också i solen. Först blev de en cornetto jordgubb, klassikern som alltid funkar :)
Å lite senare blev det en piggelin, också en klassiker som funkar i alla lägen :P
Därmed var också alla mina parkeringspengar borta..inte för att jag nånsin använder dem xD
Hungriga blir man också av volleyboll..så vi drog till mona vera å käka pizza.
Vicken onyttig dag..^^

Idag däremot simmade jag 1000 meter igen. Gött..
Å nu är man slutkörd...gäspar så in i norden...ska ta å lägga mej i sängen å antingen kolla på film eller läsa en bok.
Vilket som är skönt att man har tid med nu när man är ledig :P
Klockan åtta ikväll ska jag vara på golfbanan igen för en praktiklektion. Hoppas på bunkerslag idag..
Inget bra väder heller..menmen de får gå :)

edit ca1,5 timme senare:
blev filmen Beverly Hills Chihuahua [Betyg: 2,5 av 5]


Riktig disneyfilm med pratande djur. Kul ibland men inte en sådär jättebra film. Förutsägbart av den värsta sorten..
Men funkar som tidsfördriv som vanligt ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0