< Till bloggens startsida

Onsdag 24e Juni

Igår tisdag blev det först shopping på marieberg...
inhandla en ram, en växt och vinglas på ikea, ett par vita tygskor på skopunkten, och en världskarta på gallerix som nu hänger ovanför mitt skrivbord..
Den kan man titta på i evigheter..så mycket information å så många platser att drömma sig till...^^
Sen drog gänget och jag till Lången vid kårstaö å bada, spela volleyboll å grilla från eftermiddagen till sent på kvällen. Underbart!
Idag är det ännu varmare än igår..så hoppas de blir mer bad å grill idag :)
Ska bara besikta bilen idag..brrr..hoppas den går igenom..
Å sen ikväll blir det golf i kårsta. Sista kursdagen..så de blir spelprov! De ska väl inte va alltför svårt hoppas jag...eller iaf att jag klarar mej iaf;)
Kulkul! nä nu ska jag ut i solen! Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0