< Till bloggens startsida

Solheta, lata dagar!

Ledig fredag, lördag och söndag(tills natten dårå..)
Legat å gassat i solen...och såklart bränt mej på ryggen å bröstkorgen :(
men va fan, de får man stå ut med ^^
Igår var jag för första gången till Kårsta GK å svinga iväg lite golfbollar med en fastlig hastighet..xD
elr nja..men de kom till ca 90 meter iaf :p
Kul å ha kommit igång..
Ska dit idag igen för teorin...plugg, plugg! fast kanske roligare plugg än tema- och seminarieuppgifter.
Köra natt på praktiken är inte så farligt, de hände grejjer hela tiden så man blev inte alltför sömnig. De är bara å hålla igång!
Fast sen skulle man juh köra hemmåt mot öret...öjöjöj va tråååkigt :/ somna nästan hehe nä men de va ett tag då ögonlocken kändes tunga..^^
Farligt å köra i 100 knyck å ögonlocken tar lite längre tid på sej för å blunda..xD
Som tur var så rykte jag upp mej gång på gång..å ännu mer när jag närma mej stan med morgon trafiken..
Så jag överlevde, och de gjorde övriga trafiken med :P
Ska ut å lägga mej i solen igen..så jääkla gött med sommar! :D
Tat lugnt i värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0