< Till bloggens startsida

Tisdag 16e Juni Oops!

En shopaholic - jag??
Em...med tanke på den summa jag sprätte idag på bara 3 timmar...
...Så JA xD

Jag har juh sett filmen confessions of a shopaholic..men skillnaden mellan henne och mej är att jag inte är dum nog och skuldsätter mig med kreditkort med ränta som är uppskjutet i himlen..men däremot är känslan av att shoppa likadan som hon har...nämligen att världen blir en bättre och finare plats av att shoppa! ;P


500 spänn på en regn/vind/höst/golf-jacka på stadium outlet..Väldigt fin jacka! :D i loved it så fort jag fick på mej den..:D
Å 600+ på diverse saker på "billiga" varuhuset Rusta..
Visserligen var typ 230 spänn present till morsan..en tavelhylla på 120cm å sen en dörrmatta jag tycker hon skulle skaffat för längesen..^^

Okey de kanske inte är världens största summa, men de är ändå för mycket för mig i min ekonomiska situation som den är just nu...


Till mej själv blev det också en tavelhylla, pärmar, lite hygienartiklar, värmeljus å sådär..småplock..
Hitta också en handfläkt för tio spänn..med den kan man också spruta med vatten..
"Känn hur skön blåsten är från den"....och splash! Vatten i ansiktet, å vattenkriget är igång!! xD Urkul liten sak..å behändig också i den heta solen..bara å spruta lite kallt vatten så kan man va kvar i solen en stund till ^^,.

Blev det ett litet köp på ica också på lite knappt 70 spänn..för en grekisk sallad jag vill äta idag :S dyrt men så får det vara x)
Å sen på nätet då? Jorå där klickade jag till mej ett par skor för reapriset 198spänn å ett skärp i skinn, också det på rea för 145 spänn från H&M. H&M där jag har en check på 50 spänn..men typiskt nog hade glömt bort för stunden :'((..aja de blir nog fler tillfällen xD.

Nä nu ska jag ta mej lite fika å sätta mej i fina solen..Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0