< Till bloggens startsida

Torsdag 18e Juni

Idag är det mors födelsedag..hon blev rätt överraskad av dörrmattan å tavelhyllan ^^
en bra present tycker jag, å inte alltför dyr heller;)
Igår blev det bunkerslag å lite chipping på golfbanan..nästa gång blir det spelprov!
Jisses..måste träna iaf..
Var kvar sist på övningsområdena..guuud vad skönt de var då ^^
Å när jag skulle chippa tio bollar in till en ring på 2 meter i radie så klarade jag alla bollarna xD
Fiiint..hoppas bara att det blir samma på spelprovet sen ^^.
Ikväll vill jag se på film! kanske bio, kanske dvd...får se, man film vill jag absolut se iaf. Med popcorn...mmmm..;)
mycket slappa dagar tills man börjar jobba...gööttt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0