< Till bloggens startsida

Fredag 18e September

Shiiit va tiden går fort!
Livet rullar på..
Idag var man å käka lunch på Gröna Grodan me universitetsgänget, härligt :)
Åsså ska man juh cykla..finns liksom ingen mening med å vara mer lat än nödvändigt - ibland får man faktiskt rycka upp sig..
Men så är jag juh lite förskyld så pulsen kör i 200 å andningen är lite ansträngd och hostig. kanske inte så bra, men känner inte för å bila in till stan..å bussen är juh värdelös.
Igår pluggades det en hel eftermiddag hos L. Skituppgifter - tråkiga å svåra att genomföra..
I tisdags var L å J å jag på bio å såg Sommaren med Göran..härligt uppfriskande skön och rolig film. "Ann Ahl"..;)
"Har du k*k i din ordlista??" haha

hm..tror jag blivit lite cynisk..vad betyder cynisk? nån? Iaf; jag tror jag har blivit det ^^
Cynisk och bitter redan som 20-åring..fan det här slutar nog inge bra xD
kanske har lite släng av depression också..verkar ju faktiskt vara rätt så vanligt bland ungdomar idag har jag hört.
haha
nä seriöst..det finns en dimma..å den befinner jag mej i..
haha hur flummigt lät inte det? xD
vad man kan flumma ibland asså..^^
tror jag är trött..ska lägga mej i sängen å sussa lite.
tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0