< Till bloggens startsida

Måndag 15 februari

var till tandläkarn tidigt imorse.
usch vad jag hatar att dem ska kolla in ens gaddar..hatar mina tänder.
Men fick reda på att min ena visdomstand inte kommer ställa sig upp, den typ ligger ner ^^,
Har inga hål jag behöver laga - skönt :P
men jag måste sluta dricka juice så ofta..likaså med colan..:'(
Love my coke..

Lade ett vinnande bud på Ray Ban Wayfarer RB2140-kopior på tradera.com igår!
Har sneglat på sånna nu i två veckor å nu slog jag till när de var ingen annan som bjöd så fick billigast möjliga :D
var juh bara tvungen å ha!
Tänkte jag skulle se på Melodifestivalen..såg bara till och med "Manboy" med Eric Saade. Så jääkla bra! Kul att han gick vidare direkt. SÅ ska ett framträdande se ut! Å snygg e han med! lammkött tyvärr..19 bast är han :/ lite som Taylor Lautner..som jag också tyckte han liknar en jäkla massa :O!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0