< Till bloggens startsida

Melodifestival-lördag del 3

vill ge lite kommentarer till låtarna..

Alcazar - mjo, funkar någorlunda efter femtioelfte upprepade gången av refrängen..

Johannes - skakigt som fan. killen kan fan inte sjunga. helt jäkla värdelöst.

Elin Lanto - början var rätt cool, men håller inte alls. ge mej medicin för att min rumpa kommer upp? det är vad jag hörde..:S

Erik - Faaan så bra! snacka om genuint och ärlighet i både låten och framträdandet. Inget påklistrat här inte. Mkt fin låt utan de vanliga tråkiga schlager-fasonerna. Passar som filmmusik tänkte jag mej. Mycket Ted Gärdestad känsla såklart..

Getty - hmpf. okey,  men va 17?!

Timotej - em...fjaaantigt! fick en Freestyle känsla blandat med Calaisa..fast 1000ggr fjantigare och sämre. :/

Darin - nje..ingen hit för mej. Men han går väl vidare bara för att de är darin. 70-tals ballad??

Crucified Barbara - namnet säger en del. Rock - ja, men för högt sjungande. kanske är min teve men jag vill ha mer bas, gitarr å trummor - mer riffat. fick ingen riktig rock-känsla på det. föll alldeles platt.
3 minuter att sitta av - som mycket av dagens framträdande var i övrigt.

haha! Dolph på Segway! guld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0