< Till bloggens startsida

Söndag

Jättekul igår! Festa röven av mej hos L, med singstar å en massa Bacardi Melon och sprite-dryck :P
Sen drog vi till the Ritzz..å jag kom in! utan att dörrvaktisen kolla legget :P yay! okey, kan ha vart för att vi var tidiga..runt 20 över elva elr nå kanske..men ändå :D ahhaa :P

Och som tidigare: Februari månad blir bara bättre och bättre! Idag på självaste valentines day har någon hackat sig in i en dator och sedan läckt bilder från Eclipse!!! Å som tur var så sparade jag alla innan de nu här ikväll togs ner från alla fan-sajter efter summits uttalande att det inte var ett officiellt släpp(som ingen visste at the time)..
jag själv vill inte lägga upp dem, men jag kan säga såhär: dem är FUCKIN' AWSOME!!!! :D :D :D Seriously! De var bilder på Eddie o Bella i riktigt hångel och making-out-on-bed bilder(plus att man kan se lite rekvisita de har för storyn..ex armbandet Bella får från Jacob, den med vargen på :])! Meadow bilder var det 3 nya från en ny scen än den vi fått sett å de var så fiiiina så jag trodde jag skulle dö..måste vara från sista scenen i scriptet..naaaw.. :)
Bilderna var så fina..mycket leenden också..love Robs smile! :D makes my heart melt..
Å sen fanns en bild på Victoria, Riley och Eddie in fighting-mode.. :(
Fan vad jag vill ha filmen nuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0