< Till bloggens startsida

12e Januari igen..igen..

haha ja de blir många inlägg idag ^^

Men Muse är bara bäst!
Kolla in lasershowen på denna! L o v e Starlight!
Asskön låt från deras nya album the Resistance..
Next: Bästa inledningen på en show jag nånsin sett...! Majestätiska är ordet..Älskar riffet vid 4.33!!
Hade väldigt gärna velat vara en av dem som hoppar i publiken..
Kan känna av att jag vill göra det själv här och nu i soffan ^^ Såå jävla grymma är dem!

detta var i Wembley stadium..från deras cd/dvd kompilation HAARP..Sjuuukt bra! nästan alla mina favvolåtar spelar dem.. önskar man hade vart där bara :( kunde man åka tillbaka i tiden hade jag nog åkt dit..men jag har dvdn iaf :P
ännu en önskning är att jag själv var så bra på gitarr så man kunde spela deras låtar..men de får bli luftgitarr till högsta volym i hörlurarna..vilket jag är bäst på iaf :P
De är DET bästa bandet..of all time! unquestionably. No Joke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0