< Till bloggens startsida

26e Januari 2010

nytt avsnitt av Vampire Diaries kom den 22a to my suprise..
Så nu är den plöjd tillsammans med senaste House avsnittet i kväll.
På Vamp Diaries hade de en låt med..å faan va den va bra. Gave me the chills! en måste-lyssna-på-låt!

här är den:

Cosmic Love med Florence + The Machine - den åker bums in i mp3:n!
texten innehåller (lite roligt nog) "..in this twilight"
å surfar lite på youtube..å faller över denna! love it :D Å som sagt..duktiga twihards därute :)


såg på twifans.com att target säljer oxo den 3 disc dvd utgåvan, men med en annan cover OCH en filmcell...fy fan! dock är covern helt jäkla konstig med bellas hand så den va inte så fin..men fan jag vill oxo ha filmcellen :(
edit: såg videon ovan å tänkte mej låten precis så här som en redan har gjort..den är nästintill så som jag såg den framför mej när jag lyssna på låten! ville ha lite mera effekter som den förra, lite långsammare break-up scen, mindre harrassgäng å more emphysis on "heart" till att klippas precis när hon ser edward i port angeles, å lite mindre scener där de pratar, mer av när hon letar efter the meadow, och ta bort jacobs "almost kiss". Jag såg också framför mej dykscenen i det lugna partiet i mitten precis såsom i videon här nedan fast med mer klipp från när hon är på väg till klippan, å sen då återföreningen i slutet av låten..fast lite bättre klippt med mer kissing..:P
I'm going Ga-Ga over this one iaf! check it out! (ska nog ge mej på å göra min version :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0