< Till bloggens startsida

28e Januari

usch va tiden går fort, redan snart februari..
å snön den faller som aldrig förr..vilken jäkla bra vinter de vart och fortfarande är!

Såg sista 25 minutrarna på Robinson igår. Really, det är allt man behöver se för att fortfarande vara med i svängarna. Och FATTAR inte varför de envisas med att ha en hel jävla timma(innan den sista 25 minutrarna) för bara skit?? Programmet skulle va mycket bättre om det var en timma som de var på den gamla goda tiden. Det räckte liksom. Varför späda ut det som är bra och faktiskt intressant med onödigt dravel? Nått måste göras.
Nått stressbrott har de verkat fått också eftersom de kör på vardagarna nu för att hinna ha finalen på lördag. Vad är det som börjar nästa lördag undrar jag?
Btw, nån annan än jag som tycker att Jimmy är het nu och blir ännu hetare ju smalare han blir? ^^,

Har idag läst lite om psykiatriska sjukdomar för en seminarieuppgift i skolan. Intressant läsning när man kan koppla det man läser till verkliga personer jag stött på när jag jobbade på psykiatrisk avdelning på sjukhuset. Jag förstår lite bättre deras sjukdom och omvårdnaden de fick och behövde ha. Borde ha fått detta innan man börja jobba där kan man tycka.

Vill puffa för mer helt fantastiska Muse låtar :)
United States of Eurasia, Unnatural Selection och MK Ultra är fan så bra låtar. De sållar sig därmed också till resten av albumets föregående låtar som Uprising, Resistance, Undisclosed desires och I Belong to You. Ohyeah, jag menar såklart det senaste albumet The Resistance. kan inte uttrycka mej nog för att säga hur bra albumet är. Även de liknämnda spåren Exogenesis: Symphony Part 1,2 och 3 är bra. They are some really talented songwriters/musicians..Vill verkligen se dem på orange-scenen i Roskilde i sommar..! My only wish this year..apart from seeing the trio from the twilight saga of course :P

And btw, nämnde jag att Florence + The Machines låt Cosmic Love är med i ett avsnitt av Greys Anatomy oxo? Den spelas i slutet på avsnitt 11 i säsong 6(senaste), en perfekt låt för den kritiska slutet på det avsnittet..kommer alltså att visas på kanal 5 antar jag..så kom ihåg det tills dess..eller se det på www.greysanatomytv.com som visar alla avsnitt från dagen de sänds, helt gratis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0