< Till bloggens startsida

Måndag 11e Januari

Remember att jag i 5e januaris inlägg hade sett klart på True Blood? Vampyrserien med Alexander Skarsgård?

Jo, igår började jag med en annan vampyrserie, en tonårsvampyrserie i samma stil som The OC...fast med vampyrer- The Vampire Diaries! haha fy fan vad jag är uttråkad..
men kul var det å se första avsnittet!
så har nu bunkrat upp med alla 10 avsnitt att avverka i närmaste framtiden :D
Å Stefan (mm vampyren heter så..) is a totally haawt-ee ^^ men han ser äldre ut än han ska vara..not so good.
Roligt att han är lite som Edward i den tystlåtna/mystiska stilen..många likheter finns det..elr så äre bara jag som ser dom likheterna x)
Massa bra låtar hade dem i pilotavsnittet iaf..ex. Katy Perry - "Thinking of you", Placebo - "Running up that hill" bland annat..

Å runt midnatt igår zappade jag till MTV..å såg Muse spela live i deras musikforum MTV World Stage! De är juh så grymma! fan..så nu har jag bunkrat upp med HAARP och Absolution-spelningarna..så jääkla grymma live..å jag missa dem juh när de var här i oktober förra året! :'( så jäkla idiotiskt att jag inte visste det. Hade vart i 7e himmlen då ju! Å nästa gång de kommer ens i närheten av mig är i sommar å då inte ens i Sverige utan i Danmark på Roskilde festivalen..
så..nån som vill hänga på?? Jag SKA vara där!

åsså fick jag ryck å bunkra upp The Final Riot! - Paramores livespelnings-dvd..awsome! Missa när de var i stockholm också..fan jag missar allt :'(
...menåsså bunkra jag upp med Linkin Parks Road to Revolution(live at Milton Keynes) och Live in Texas livespelningsfilmer. suuper! :)) så jäkla grymma..

ska bunkra upp mer tror jag..fast med Coldplay å U2 tror jag..ska bli härligt å sitta å kolla påt :P

Kollar på SVT's vetenskapliga program "Fullmåne" på tvåan nu..intressant de dära om ifall fullmånen har med ökad födsel, mord, sömnlösa nätter och galna människor att göra eller inte.
Lite insightfullness är aldrig fel på måndagskvällar..Tycker han programledaren är grym också.
nä nu får det räcka för idag!

♦"You know things are Bad when you feel Guilty for being Rude to a Vampire"♦
                                                                                 - Jacob Black i Breaking Dawn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0