< Till bloggens startsida

Tisdag 12e Januari

idag lunch på stan med E ach S och M.
sen var försen till lektionen i linser hos optikern..
skulle sätta i dem..men fan va svårt de var först
tog minst 20 minuter att få in den första x)
men sen å få ut dem då haha
lika illa..
men nu har jag kört nåra gånger å lite bättre, men framför allt snabbare är jag redan..
dock så är linserna inte de perfekta...
jag har ju lite brytningsfel också men så lite så att hon tyckte jag kunde köra linser utan för å se hur det går
så ser fortfarande lite suddigt men jag kan se på längre håll iaf. kanske blir lite å korrigera, ska dit om två veckor igen iaf så får se då..
träna, träna, träna..så ska du se att jag blir ett proffs på linsinsättning å uttagning sen! :P

lyssnar på Linkin Park tidigaste album..grymmt
hm att man inte var med helt i svängarna då..:/ samma sak med Muse.
Men bättre sent än aldrig heter de va?

Fått nys om att Bounce, dansgruppen som är skitgrymma, ska avsluta sin karriär med en sista dansföreställning den 23e April..Nån som har lust å hänga på??Finns studentpriser..!

Rolig liten Gif:


Eddy flippin' the bird x) haha

Å hitta en kul sak i min mapp Bilder på datorn om oss tjejer...
rolig..men inget för den allvarlige och den extrema feministen ^^

det får avsluta dagens dagbok..
nu blire lite Vampire Diaries kanske? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0